reacties van spelers

reviews

Schrijf een nieuwe review voor de moorddiner-thuis website

 
 
 
 
 
 
Leuk dat je een reactie wilt geven na het spelen van je moorddiner!
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.216.57 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren als ze aanstootgevend taalgebruik of aanwijzingen over de moorddiners bevatten.
148 berichten.
Hanny en Ilse uit Sevenum schreef op 23 september 2018
Wij hebben echt een fantastisch leuke avond gehad tijdens ons vriendenweekend. Vol verbazing zagen we dat iedereen zich goed had ingeleefd in zijn rol. In de "mooiste"outfits kwam iedereen de kamer binnen.
Een aanrader.
Even geduld...
Patricia schreef op 10 september 2018
Wij hebben met een grote groep vrienden het moorddiner gespeeld. De voorpret alleen was al leuk! Elke keer weer een bericht met nieuwe info. Wij waren met 18 pers en er waren meerdere dubbelrollen. Dat vonden wij wel verwarrend en niet altijd duidelijk. Je komt dus niet bij iedereen aan tafel te zitten en zo loop je belangrijke info mis. Dat vonden wij wel jammer.. al met al was het een geslaagde avond.
Even geduld...
Robin uit Middenmeer schreef op 11 juni 2018
Top avond gehad . Erg veel gelachen en de voorpret was ook enorm leuk al . De rollen waren leuk en het zat goed in mekaar alleen jammer van het slappe eind . Toch een echte aanrader . Bedankt patricia en Alex
Even geduld...
Froukje schreef op 3 juni 2018
Gisteren het spel gespeeld: Assepoester. Vrolijke voorpret. Thuis bij iemand gespeeld ter ere van onze jaarlijkse familiedag. Kostelijk gevonden uitdossing, ieder zat goed in zijn/haar rol. Het plot bleef goed verborgen en was een " openbaring".
Heel leuk, heel goed gedaan Patricia en Alex
Even geduld...
Yvonne en Marc Schoorel schreef op 30 mei 2018
We hebben het moorddiner gespeeld in Chateau Constance te Belgie. Wat hebben wij gelachen. Ik zelf was de spelleider en heb toen iedereen aankwam vanaf het balkon het e.e.a. verteld zoals mij was geadviseerd. Langzaam ging iedereen zich omkleden. De een had gauw een stropdas van papier gemaakt en de ander was er speciaal voor naar Hoppezak gegaan in Leiden. Hoppezak hebben ze de meest waanzinnige verkleedspullen, ook echt een aanrader. Iedereen kwam weer terug naar de tuin en toen begon iedereen een beetje in zijn rol te komen nadat iedereen eerst krom lag van het lachen.
Het is echt een succes, zelfs al verwacht je het niet van iemand dan sta je er versteld van hoe die in zijn rol kan gaan zitten. Super bedankt!!!!
Jammer dat ik geen groepsfoto kan toevoegen.

(Note admin: Deze reactie is licht bewerkt om niets te verklappen voor nieuwe spelers)
Even geduld...