reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Wij hebben echt een fantastisch leuke avond gehad tijdens ons vriendenweekend. Vol verbazing zagen we dat iedereen zich goed had ingeleefd in zijn rol. In de "mooiste"outfits kwam iedereen de kamer binnen.
Een aanrader.
Een aanrader.
Wij hebben met een grote groep vrienden het moorddiner gespeeld. De voorpret alleen was al leuk! Elke keer weer een bericht met nieuwe info. Wij waren met 18 pers en er waren meerdere dubbelrollen. Dat vonden wij wel verwarrend en niet altijd duidelijk. Je komt dus niet bij iedereen aan tafel te zitten en zo loop je belangrijke info mis. Dat vonden wij wel jammer.. al met al was het een geslaagde avond.
Top avond gehad . Erg veel gelachen en de voorpret was ook enorm leuk al . De rollen waren leuk en het zat goed in mekaar alleen jammer van het slappe eind . Toch een echte aanrader . Bedankt patricia en Alex
Gisteren het spel gespeeld: Assepoester. Vrolijke voorpret. Thuis bij iemand gespeeld ter ere van onze jaarlijkse familiedag. Kostelijk gevonden uitdossing, ieder zat goed in zijn/haar rol. Het plot bleef goed verborgen en was een " openbaring".
Heel leuk, heel goed gedaan Patricia en Alex
Heel leuk, heel goed gedaan Patricia en Alex
We hebben het moorddiner gespeeld in Chateau Constance te Belgie. Wat hebben wij gelachen. Ik zelf was de spelleider en heb toen iedereen aankwam vanaf het balkon het e.e.a. verteld zoals mij was geadviseerd. Langzaam ging iedereen zich omkleden. De een had gauw een stropdas van papier gemaakt en de ander was er speciaal voor naar Hoppezak gegaan in Leiden. Hoppezak hebben ze de meest waanzinnige verkleedspullen, ook echt een aanrader. Iedereen kwam weer terug naar de tuin en toen begon iedereen een beetje in zijn rol te komen nadat iedereen eerst krom lag van het lachen.
Het is echt een succes, zelfs al verwacht je het niet van iemand dan sta je er versteld van hoe die in zijn rol kan gaan zitten. Super bedankt!!!!
Jammer dat ik geen groepsfoto kan toevoegen.
(Note admin: Deze reactie is licht bewerkt om niets te verklappen voor nieuwe spelers)
Het is echt een succes, zelfs al verwacht je het niet van iemand dan sta je er versteld van hoe die in zijn rol kan gaan zitten. Super bedankt!!!!
Jammer dat ik geen groepsfoto kan toevoegen.
(Note admin: Deze reactie is licht bewerkt om niets te verklappen voor nieuwe spelers)