reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Het was fantastisch ๐๐
Ik heb heel erg genoten, iedereen nam zijn rol serieus en was ook nog eens mooi verkleed.
Zwembad in de tuin gezet, een lijk op de grond getekend en het moordwapen ernaast gelegd.
We hebben lang kunnen discussieren. En uiteindelijk was het ook erg leuk dat vier het goed hadden en vier niet.
De rollen waren super goed verdeeld.
Heel erg bedankt voor een onvergetelijke verjaardag.
Zeker nog een keer doen ๐
Groeten Pepijn
Ik heb heel erg genoten, iedereen nam zijn rol serieus en was ook nog eens mooi verkleed.
Zwembad in de tuin gezet, een lijk op de grond getekend en het moordwapen ernaast gelegd.
We hebben lang kunnen discussieren. En uiteindelijk was het ook erg leuk dat vier het goed hadden en vier niet.
De rollen waren super goed verdeeld.
Heel erg bedankt voor een onvergetelijke verjaardag.
Zeker nog een keer doen ๐
Groeten Pepijn
Wat een geweldige ervaring ... wat leuk!! De weken voor DE dag, de e-mails met alle informatie, het geheim voor de anderen... de avond zelf...
Iedereen zat volledig in zโn rol! Iedereen had zich goed voorbereid...
Dank je wel Moorddinerthuis.
We hebben er zelf een diner bijbesteld.
De โkamerโ was als een kasteel ingericht
De muziek op de achtergrond het spookjes-achting !!
En aanrader voor iedereen die de donkere dagen door wil komen... nu misschien iets lastiger ivm Corona ... maar onthoud dit mensen ....
Iedereen zat volledig in zโn rol! Iedereen had zich goed voorbereid...
Dank je wel Moorddinerthuis.
We hebben er zelf een diner bijbesteld.
De โkamerโ was als een kasteel ingericht
De muziek op de achtergrond het spookjes-achting !!
En aanrader voor iedereen die de donkere dagen door wil komen... nu misschien iets lastiger ivm Corona ... maar onthoud dit mensen ....
Gisteren op bezoek geweest in het Celebrity Kuuroord. Die morgen was er een moord gepleegd en een van de gasten of medewerkers moest de dader zijn. We hebben met zijn allen veel plezier beleefd aan deze avond waarbij iedereen verkleed in zijn typetje aanwezig was. Hoewel er intensief speurwerk is verricht en er veel geheimen boven tafel kwamen zijn we er niet in geslaagd de moordenaar te ontmaskeren. Maar de pret en ook de voorpret in de vorm van honderden appjes was er niet mider om. heel leuk om te spelen.
Topavond en de weken voor het moorddiner waren super. Iedere keer krijg je een stukje meer informatie over jouw rol en mensen gaan bij elkaar vissen wie wie is. De verhaallijnen waren hilarisch en iedereen was volledig uitgedost. Drie van de veertien personen hadden de juiste moordenaar, dus makkelijk was het niet.
We gaan dit zeker nog een keer doen. Dank voor de goede organisatie.
We gaan dit zeker nog een keer doen. Dank voor de goede organisatie.
Het was geweldig!
Goed georganiseerd hoor!
We hebben voorpret gehad, waren allen in stijl...lachen!
Alleen het verhaal klopte niet helemaal....waarschijnlijk door minder personen. Niemand geraden.
Laat vooral veel meer los dan de organisatie zegt, anders kom je er nooit uit en is veeeeel leuker. Waar kunnen we foto achterlaten?
Goed georganiseerd hoor!
We hebben voorpret gehad, waren allen in stijl...lachen!
Alleen het verhaal klopte niet helemaal....waarschijnlijk door minder personen. Niemand geraden.
Laat vooral veel meer los dan de organisatie zegt, anders kom je er nooit uit en is veeeeel leuker. Waar kunnen we foto achterlaten?