reacties van spelers
reviews

148 berichten.
Gisteren voor een 60 ste verjaardag met 12 mensen moord diner gespeeld " groezelburg"
Geweldig ! Hilarisch en gezellig
Geweldig ! Hilarisch en gezellig
29 januari 2020 vierde ik mijn 70ste verjaardag met 11 vriendinnen in de vorm van het oplossen van een moord in het Celebrity Kuuroord!
Een geweldige ervaring!!!
Alleen de voorbereidingen van een ieder waren al zeer lachwekkend.
De meesten van ons waren niet zo heel erg bedreven met de computer en hadden al moeite met het aanmaken van een account! Kreten van....help, ik kom er niet in. Hoe moet ik dat doen????
Maar met een beetje hulp, die men kreeg van de organisatie is het een ieder dan toch gelukt!
Bedankt daarvoor!
Tja, en dan gaat het spel beginnen. Stukje bij beetje kregen we de informatie van onze rol en over en weer werden er al appjes gestuurd van "Ik heb zo'n geweldige rol...…..vast de leukste van allemaal".
Om 18.00 uur kwam iedereen binnen en oh wat een fantastisch moment was dat! Iedereen zag er geweldig goed uit en had echt z'n best gedaan om de juiste personage te vertegenwoordigen, die duidelijk was omschreven door de organisatie! Chapeau!!!
Mijn gasten waren zeer goed gecast!
Ik was eerst bang, als gastvrouw zijnde, dat er misschien te weinig eten en drinken zou zijn, maar dat was helemaal niet het geval.
Het spel begon, toen we met z'n twaalven aan tafel gingen...…..Wie gaat naast wie zitten en waarom kiest iemand daarvoor?!
Iedereen was toch wel een beetje zenuwachtig geweest overdag, over wat haar te wachten stond.
Maar uiteindelijk liep het spel als een trein en hebben we zo ontzettend gelachen. Je kunt het eigenlijk niet overbrengen, wat deze avond met een ieder van ons heeft gedaan. Er waren gasten bij, die versteld stonden van zichzelf, dat ze zo in hun rol konden opgaan. Fantastisch. Bijna hadden we de moord opgelost, maar een beroemdheid, die ook in het Kuuroord verbleef, had zelf niet inde gaten, dat zij/hij roet in het eten gooide. Hilarisch.
Bij de rondvraag, rond 22.30 uur, van wie de moordenaar zou kunnen zijn, was er maar 1 persoon die het goed had. Maar ze wist zelf eigenlijk niet waarom....intuïtie, zei ze zelf.
Ik heb een fantastische avond gehad en mijn gasten eveneens. Ik denk zeker, dat er nog wel een vervolg op komt, want hoe leuk is het om dit een avondje te doen met familie, vrienden en bekenden.
Je leert elkaar op een hele andere manier kennen.
Echt verrassend !!!!! Dank jullie wel.
Ik bedank de organisatie van harte en wens jullie veel succes toe voor de verdere toekomst!
Een geweldige ervaring!!!
Alleen de voorbereidingen van een ieder waren al zeer lachwekkend.
De meesten van ons waren niet zo heel erg bedreven met de computer en hadden al moeite met het aanmaken van een account! Kreten van....help, ik kom er niet in. Hoe moet ik dat doen????
Maar met een beetje hulp, die men kreeg van de organisatie is het een ieder dan toch gelukt!
Bedankt daarvoor!
Tja, en dan gaat het spel beginnen. Stukje bij beetje kregen we de informatie van onze rol en over en weer werden er al appjes gestuurd van "Ik heb zo'n geweldige rol...…..vast de leukste van allemaal".
Om 18.00 uur kwam iedereen binnen en oh wat een fantastisch moment was dat! Iedereen zag er geweldig goed uit en had echt z'n best gedaan om de juiste personage te vertegenwoordigen, die duidelijk was omschreven door de organisatie! Chapeau!!!
Mijn gasten waren zeer goed gecast!
Ik was eerst bang, als gastvrouw zijnde, dat er misschien te weinig eten en drinken zou zijn, maar dat was helemaal niet het geval.
Het spel begon, toen we met z'n twaalven aan tafel gingen...…..Wie gaat naast wie zitten en waarom kiest iemand daarvoor?!
Iedereen was toch wel een beetje zenuwachtig geweest overdag, over wat haar te wachten stond.
Maar uiteindelijk liep het spel als een trein en hebben we zo ontzettend gelachen. Je kunt het eigenlijk niet overbrengen, wat deze avond met een ieder van ons heeft gedaan. Er waren gasten bij, die versteld stonden van zichzelf, dat ze zo in hun rol konden opgaan. Fantastisch. Bijna hadden we de moord opgelost, maar een beroemdheid, die ook in het Kuuroord verbleef, had zelf niet inde gaten, dat zij/hij roet in het eten gooide. Hilarisch.
Bij de rondvraag, rond 22.30 uur, van wie de moordenaar zou kunnen zijn, was er maar 1 persoon die het goed had. Maar ze wist zelf eigenlijk niet waarom....intuïtie, zei ze zelf.
Ik heb een fantastische avond gehad en mijn gasten eveneens. Ik denk zeker, dat er nog wel een vervolg op komt, want hoe leuk is het om dit een avondje te doen met familie, vrienden en bekenden.
Je leert elkaar op een hele andere manier kennen.
Echt verrassend !!!!! Dank jullie wel.
Ik bedank de organisatie van harte en wens jullie veel succes toe voor de verdere toekomst!
Hilarische avond gehad in het celebrity kuuroord. Helaas de moordenaar niet ontmaskerd maar dat was omdat de geheimen tè geheim werden gehouden. Tip is om daar (zeker tegen het eind) niet te terughoudend in te zijn. Heerlijke avond, goede organisatie, zeker voor herhaling vatbaar.
Voor mijn verjaardag had ik een moorddiner georganiseerd. Iedereen vond het meteen een leuk idee en is er helemaal voor gegaan. We hadden met zijn allen al veel voorpret. Maar de avond zelf was helemaal leuk. Vanaf het moment van binnenkomst was iedereen helemaal in zijn rol en dat is de hele avond zo gebleven. We hebben ontzettend gelachen en veel plezier gehad. Zeker een aanrader. Er werd gevraagd of ik dit volgend jaar weer ging doen 😊
Wij hebben afgelopen zondag Het Kuuroord gespeeld! Bij binnenkomst werd de pret alleen maar leuker, omdat je eindelijk zag wie wie was. Uiteindelijk hebben we iets te vroeg onze conclusies getrokken, want de moordenaar is niet geraden. Hadden we maar wat langer doorgevraagd!